Obchodní podmínky
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) společnosti PROINPRO EU s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 17784379, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 375972 (dále jen „Poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě objednávky (dále jen „Objednávka“) učiněné jinou fyzickou osobou nebo právnickou osobou (dále jen „Klient“) prostřednictvím internetového obchodu Poskytovatele, který je provozován na internetové adrese proinpro.cz (dále jen „Internetový obchod“).
1.2. Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek mohou Prodávající s Kupujícím sjednat v Kupní smlouvě vzniklé na základě objednávky Kupujícího. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb mezi Poskytovatelem a Klientem.
II. UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
2.1. Službou se pro účely Obchodních podmínek rozumí služby, které v Internetovém obchodě může Klient objednat, zejména služby sledování ochranných známek a domén.
2.2. Internetový obchod obsahuje informace o nabízených Službách včetně jejich cen. Ceny jsou zobrazovány bez daně z přidané hodnoty, ta je však Klientovi zobrazena před finálním odesláním Objednávky a je také uvedena na faktuře, kterou Poskytovatel Klientovi po zaplacení Objednávky zašle. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v Internetovém obchodě. Ustanovením tohoto odstavce není omezena možnost Poskytovatele a Klienta uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
III. OBJEDNÁVKA A PLATBA ZA SLUŽBY
3.1. Pro objednání Služeb zašle Klient prostřednictvím Internetového obchodu Poskytovateli Objednávku, ve které označí požadované služby a jejich množství. Před odesláním Objednávky se Klient seznámí s Obchodními podmínkami a Odesláním Objednávky vzniká povinnost Klienta za Objednané služby zaplatit.
3.2. Poskytovatel se následně spojí s Klientem, aby upřesnil jeho požadavek a nejpozději do dvou pracovních dnů zahájil poskytování požadované služby.
3.3. Služby je standardně objednána na jeden rok. Neinformuje-li Klient Poskytovatele, že si nepřeje pokračovat v poskytování služby po uplynutí ujednané doby, a to nejméně 30 dnů před uplynutím ujednaného období, je smlouva uzavřena znovu na stejné období a ve stejném rozsahu; to se uplatní i opakovaně.
IV. ODPOVĚDNOST POSKYTOVATELE ZA UJEDNANÉ SLUŽBY
4.1. Služby Poskytovatele jsou poskytovány pouze pro informační účely a nepředstavují právní či jiné obdobné poradenství. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli důsledky přímo či nepřímo související s jakýmkoli jednáním nebo nejednáním, které je podniknuto na základě poskytnutých či neposkytnutých informací Poskytovatelem.
4.2. Poskytovatel neposkytuje jakoukoli záruku na výsledky a přesnost Služeb. Jakékoli výsledky Služeb bude Klient používat podle vlastního uvážení a na vlastní nebezpečí a nese výhradní odpovědnost za další kroky, které se na základě poskytnutých informací rozhodne učinit.
4.3. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že Poskytovatel nenese odpovědnost za přímé či nepřímé škody, včetně, ale nikoli výlučně, jakékoli ztráty používání, ztráty zisku, dobré pověsti, nákladů na obstarání náhradních služeb nebo jakékoli jiné škody, ať už byly způsobeny jakkoli, ať už z důvodu porušení smlouvy. Toto omezení se uplatní bez ohledu na to, zda Poskytovatel byl či nebyl upozorněn na možnost vzniku takových škod. V případě, že dle příslušného práva není možné vyloučení odpovědnosti ujednává se limitace odpovědnosti do výše uhrazeného ročního poplatku.
4.4. Součástí Internetového obchodu a výstupů objednaných Služeb jsou odkazy na jiné webové stránky nebo zdroje a informace poskytované jinými subjekty. Vzhledem k tomu, že Poskytovatel nemá nad takovými stránkami a zdroji kontrolu, Klient souhlasí s tím, že Poskytovatel neodpovídá za dostupnost takových stránek třetích stran nebo zdrojů. Dále Klient souhlasí s tím, že Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody nebo ztráty způsobené používáním nebo spoléháním se na jakýkoli takový obsah.
V. UŽIVATELSKÝ ÚČET
5.1. Poskytovatel umožňuje v Internetovém obchodě registraci uživatelského účtu. Po přihlášení do uživatelského účtu může uživatel provádět Objednávky, aniž by vždy musel vyplňovat svoje údaje.
5.2. Při registraci uživatelského účtu je uživatel povinen vyplnit všechny požadované údaje správně a pravdivě a je povinen je při změně aktualizovat.
5.3. Přístup do uživatelské účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem a uživatel není oprávněn umožnit užívání jeho přístupových údajů třetí osobě.
5.4. Poskytovatel je oprávněn zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy uživatel svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá.
5.5. Poskytovatel není povinen zajistit nepřetržitý přístup do uživatelského účtu zejména s ohledem na hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Tyto Obchodní podmínky mohou být Poskytovatelem jednostranně měněny. V případě změny zašle Poskytovatel nové znění Obchodních podmínek Klientovi alespoň 30 dnů před účinností změn. Klient je v takovém případě oprávněn do 10 dnů od doručení nového znění Obchodních podmínek od Smlouvy jednostranně odstoupit s účinností ke dni účinnosti nových Obchodních podmínek.
6.2. Smlouva a Obchodní podmínky se řídí právem české republiky.
6.3. Jakékoli spory mezi Poskytovatelem a Klientem budou řešeny českými soudy.
6.4. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 8. 2023.